23. 9. 2011

Vykouřit stojan

Ne, nebojte se. Nemám na mysli odříznout kus stojanu na dýmky, rozemlít jej a nějak potom nacpat do dýmky. Mám na mysli tohle: Brát postupně jednu dýmku za druhou podle toho, na kterou mám právě chuť. Po dokouření je rozebrané nechám někde ležet, aby pořádně vyschly. Postupně jich ve stojanech ubývá a nakonec zbyde jenom pár. Teď je tedy řada na nich. Většinou náročné aristokratky nebo jinak problematické dýmky. Nebo prostě měly minule smůlu, špatně jsem je nacpal, a teď jsou za trest dlouho na střídačce. Ale odpustím jim a zkusím je znovu zapálit. A teprve když si i z poslední zakouřím, vrátím je všechny do stojanu a můžu začít zase od začátku. Volnost, rovnost, bratrství (mezi dýmkami a jejich kuřáky) – nebo jak to je.

Teď mi napadlo, aby si to někdo nevykládal tak, že všechny dýmky vykouřím naráz. Probůh to ne! Vždyť za den stihnu tak jednu nebo dvě. Takže celý stojan, respektive všechny stojánky mi zaberou několik týdnů.

2 komentáře:

  1. At žije dýmek z dýmek. Děkuji za inspiraci.
    odnikudnikam

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem řešil podobný problém. Mám 40 dýmek v několika stojanech a stojáncích. Kouřím je popořadě a na dokouřenou navléknu starý prsten. A už vím, která je příště na řadě.
    Jasně, že někdy mám chuť na jinou v pořadí, ale to se holt nepočítá.

    OdpovědětVymazat