29. 8. 2011

ALFRED & CHRISTIAN PETERSEN: CALEDONIAN ORIGINAL NAVY CUT No. 499

Tenhle tabák jsem si kdysi - a je to už hodně dávno - koupil v Kroměříži, protože jsem chtěl zkusit jiný od téhle firmy. Ani jsem netušil, že řez je typu flake. Znal jsem zelený, který obsahoval Latakii, potom bílý, který byl spíš do likéru, pamatuji také červený, jehož chuť byla přímo královská, a tak jsem zkusil modrý.

Tenkrát jsem z něj byl zklamaný, a proto jsem ho odložil do krabice. (Rozuměj odložil do komory, kde krabice byla zastrčená hodně let.) Připadal mi, že nijak nechutná a také s nacpáváním bylo víc práce. Teď jsem ho z nedostatku jiného tabáku znovu otevřel - a pomalu krabičku dokuřuji. Zbývá tak na jednu dýmku. Ke svému velkému údivu jsem zjistil dvě věci: jednak už se nevyrábí, jednak pro spoustu kuřáků to byl oblíbený tabák, který se prý nedá nahradit.

No vida, já mám doma takové poklady a ani o tom nevím. Kouřím ho tedy s náležiou úctou, jak se na posledního mohykána sluší a patří. Howgh!

Žádné komentáře:

Okomentovat