9. 11. 2011

Sen o porcelánkách

Zdál se mi sen o dýmkách, které měly porcelánové hlavičky. Měl jsem dvě. Jako obvykle v mých snech, ani tyhle dýmky nevypadaly normálně (kdy už ve snu budu mít normální dýmku?!), protože to nebyly klasické porcelánky, spíše vypadaly jako porcelánový hrneček s troubelí (jako mám doma po dědovi hrneček Dukla). Chtěl jsem je zakuřovat, ale bál jsem se rozměrů kotle (hrneček vs. hlavička dýmky) - navíc jako by se porcelán dal zakouřit. Myslím, že to souvisí s tím, jak přemýšlím nad manželstvím dýmky a tabáku. Zda má jít o 100% věrnost (jedna dýmka - jeden tabák), nebo lze tolerovat občasnou nevěru (rozuměj občasnou záměnu tabáku podobné chuti), případně je možná naprostá svoboda (čemuž tak úplně nevěřím - aspoň ne u briérek). U porcelánek to bude asi jedno, u pěnovek asi částečně taky, ale já mám dýmky z vřesovce, který přece přejímá chuť tabáku... Jenže mě se zdálo o divných porcelánkách, tak jak to vlastně je? Tohle asi hned tak nerozmotám...

Žádné komentáře:

Okomentovat