11. 7. 2011

Nacpaná dýmka

Zdá se, že opravdu nezbývá, než tu dýmku vykouřit. Nedávno jsem si ji nacpal, ale pak se něco přihodilo, pak další věci a já se pořád neměl k tomu ji vykouřit. Dívala se na mě nacpaná smutně ze stojánku. Mezitím mi doma přestal jít internet, protože oblepují panelák izolací a já musel sundat anténu - a jaksi není, kam ji znovu připevnit. Mezitím se mi zdál sen, kdy jsem marně sháněl po trafikách, které byly v okolí mého prvního bydliště, když jsem byl malý (třeba v blízkosti mé školky), zase nějaký tabák. Tentokrát to byl Dunhillův Early Morning Pipe. Nemusím asi říkat, s jakým výsledkem. Vzbudil jsem se a vůbec nechápal, proč mi zase pronásleduje jiný Dunhillův tabák. Tak a už je toho trochu moc na jednou. Napřed vykouřím tu dýmku - to byl první rest v pořadí. Pak snad zkusím dát do provozu internet. Další je na řadě auto - to jsem vlastně ještě nenapsal. Kamarádka ženy potřebovala ráno půjčit auto, aby se dostala včas do ordinace, když jí vlastní auto ráno vypovědělo službu. Ani ne za hodinu mi volala, že píchla. Večer tedy auto přiveze s obutou rezervou a já mám aspoň nad čím přemýšlet. To bude ten třetí rest. Za předpokladu, že už se žádné další nebudou hromadit, by to mohlo být všechno.

Už si radši nebudu dopředu nacpávat dýmku, kterou potom nevykouřím, protože budu mít strach, co všechno z toho může vzniknout.

Žádné komentáře:

Okomentovat