13. 10. 2011

Diktatura

Nadával jsem na ty Petersonky, že mi z nich nejde kouřit, i když za to nemůžou. Udělal jsem mezi svými "věrnými" dýmkami čistku a ty z nich, ze kterých mi opakovaně nejde kouřit, protože jsou problematické nebo třeba nadvrtané, jsem vyřadil. Žádné „rovnost, volnost, bratrství“. Nastoluji tvrdou diktaturu. Dýmky, které působí potíže, ať mi zmizí z očí, respektive ze stojánku. Půjdou do krabice, což je obdoba vyhnanství Ničirena na ostrov Sado. Tyhle dvě ještě můžou zůstat, protože minule se z nich kouřilo dobře, ale dobře vědí, že kvůli tomu, co prováděly v minulosti, mají namále. Jejich jediné štěstí je, že jsou pěkné. A krása je slabost (i diktátor je jenom člověk, že?) a někdy slouží jako omluva. Rozsudek: Na ostrov Sado putují tyto hříšnice: Stanwell - Hexagon (za příliš úzký a nekonečný kotel), BPK - Bent (za to, že je nadvrtaná a má úzký kotel), Peterson - Irish Whiskey (nadvrtaná), Chacom - Sanofiltre (smrdí, je stará a podle manželky má špatný původ - dárek od jiné ženy) a ještě jedna Petersonka z mořské pěny (má rozbitý spoj, je silně nalakovaná a vůbec – pěnovky nemám rád). Rozsudek je vynesen a nešťastné dýmky putují do vyhnanství, aby zpytovaly svědomí, proč mě tolik trápily. Možná jim někdy v budoucnosti (až mi bude ouvej) dám milost, ale po tom všem si zaslouží trest. Dneska jsem nesmlouvavý diktátor, který nemá slitování. Dýmky ve všech stojanech, třeste se!

Žádné komentáře:

Okomentovat